Er du klar til at lære noget nyt?

- SPÆDBARN/BØRNE Zoneterapi

- ANSIGTSZONETERAPI

- VIL DU BLIVE BEDRE TIL AT LAVE BEHANDLINGSPLANER?

- MERIDIANMASSAGE

Se DATO OG INFORMATION OM KURSER - under holdstart og tilmelding

Underviser: Janni Almosetoft

Spædbarn/Barn Zoneterapi

Kursus kun for Zoneterapeuter

Jeg har igennem mange år behandlet tusinder af børn i alle aldre med zoneterapi på fødder, hænder og øre, samt massage langs meridianer og med rigtig gode resultater. jeg har fået rigtig meget viden at dele ud af, så er du zoneterapeut og vil du gerne kunne behandle spædbørn og børn effektivt, så er dette kursus for dig.

1. Jeg gennemgår en grundbehandling på fødder og hænder
  2. Jeg vil undervise i tanker omkring ubalancer i forhold til traditionel kinesisk medicin
  3. Vi arbejder med spec. cases og her må i gerne komme med egen historie fra klinikken
  4. Jeg gennemgår de mest almindelige sygdomme som spædbørn/børn kommer med i
    klinikken og forslag til en behandling: ondt i maven, forstoppelse, diarre, øreproblemer,
    for lidt appetit, forkølelse, sengevædning, natte uro, forebyggende behandling, uro
    generelt, tandfrembrud.

Det praktiske øver vi på hinanden, det er for kort tid et barn kan modtage behandling og der vil altid skulle følges op bagefter.

Underviser: Janni Almosetoft (babyzoneterapeut)

Sted: Zoneterapiskolen logos, Frederiksgade 79, 1.th, 8000 Aarhus C

Tilmelding: www.zoneterapiskolen.dk eller logos@foaarhus.dk

max plads til 12 kursister

Ansigtszoneterapi

Efteruddannelse til zoneterapeuter

Et kursus til dig der gerne vil lære at give ansigtszoneterapi til dine klienter, en fantastisk blid og afstressende behandling.

• I forbindelse med stress er ansigtszoneterapi meget effektiv, lær hvorfor
  • Alle organzoner og akupressur punkter blive gennemgået på kurset og du vil kunne give denne dejlige behandling til dine klienter, både voksne og børn, efter endt kursus.
  • Der arbejdes praktisk på at finde reflekszoner i ansigtet til organerne, præcis som det gøre under fødderne og på hænderne.
  • Meridianer og akupressur punkter i ansigtet gennemfåes og læres
  • Teknikkerne til brug i ansigtet læres.
  • En total afbalancerede behandling fysisk og psykisk af kroppen

Krav: du skal være uddannet zoneterapeut

Sted: Zoneterapiskolen Logos, Frederiksgade 79, 8000 Aarhus C

Tilmelding og betaling:

www.zoneterapiskolen.dk eller mail :logos@foaarhus.dk

Medbring til kurset:

• lagen
  • tæppe
  • håndklæde
  • evt mad, der er køleskab på skolen

Underviser: Janni Almosetoft

VIL DU BLIVE BEDRE TIL AT LAVE BEHANDLINGSPLANER?

for zoneterapeuter

Nu er du uddannet zoneterapeut og du har lært principper i fem-element, organur, meridianer og zoneterapi praktisk, så nu ved du hvordan dine patienter skal behandles, ikke? Du ved rigtig meget, for at vide hvad der kan hjælpe dine patienter.

Måske kommer dine patienter kun en gang i din klinik, og du når ikke målet med din behandling, vel?

Det kan være en stor udfordring at få kunder i klinikken, og det er en stor udfordring i at få dem til at fortsætte i et behandlingsforløb..........

Spørg dig selv:

“ er jeg dygtig nok” ?

“giver jeg mine patienter det de søger” ?

En hel dag med cases, hvad ønsker dine patienter hjælp til? hvordan tilrettelægger jeg en behandling så de kommer igen? hvilke redskaber skal jeg bruge i min behandling?

Underviser:

Janni Almosetoft, skoleleder og underviser på zoneterapeut uddannelsen, forfatter til bogen “zoneterapi med afsæt i traditionel kinesisk medicin”

Materialer udleveres på kurset, RAB point

Du tilmelder dig via link under TILMELDING

Gem din kvitteringsudskrift fra nettet når du betaler. Den fungerer som tilmeldingsbevis og adgangsbillet til det pågældende kursus eller arrangement.